2010. január 9., szombat

#111

Hihetetlen ez az időjárás, ma hol tavaszias idő volt, hol szakadó eső, aztán visszajött a tél, vagyis részben, mert csak a hideg kezdett el visszatérni. De láttam egy szivárványt is:), ami azért szebbé tette az amúgy szürke felhős eget. Egyébként én irigykedem a bécsiekre, ha tényleg bejön az az idő, amit oda jósoltak, ugyanis ott elméletileg fél méter hó eshet. Mondjuk biztos ha itt esne annyi, akkor teljesen leállna az ország szinte garantáltan:), de azért egyszer megnézném hogy mutat fél, 1 vagy akár két méter hó egyben, úgy ahogy azt a hírekben Kanadában készült felvételeken szoktuk látni.

Kanadáról jutott eszembe egy régi kanadai tévéfilmsorozat, amely legalább annyira kedvencem volt, mint a Szívek szállodája. A kor, a boldog békeidő a 20. század eleje, a helyszín Kanada a Prince Edward sziget egy kis városa, amely kellemes és szép környezet, a lakosok csupa egyedi figura. A történet a King család történetét mutatja be. A sorozat pedig a Váratlan utazás, mely 7 évadból áll összesen 91 rész és 1 nagy film készült. Habár minden szereplő nagyon egyedi, a legeredetibb talán mindközül Hetty King, hihetetlen jó mimikája van, egyszerűen nem lehet nem kedvelni, még akkor is ha gyerekként egy szigorú tanárnéninek láttam őt. A sorozat több regény és egy könyvsorozat feldolgozásából készült, és sok díjat is elnyert, ami szerintem nem csoda.

Íme néhány kép a sorozatból:








Egyébként néhány színészről lehetett hallani később is, például Sarah Poleyról hallottam, hogy író és politukus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése