2010. január 1., péntek

Újévi koncert

A bécsi újévi koncert végignézése, hallgatása már tradíció, kicsi korom óta nézni szoktam, és minden évben felmerül benne, hogy milyen jó volna egyszer élőben is megnézni. Az épületet, amiben szokott lenni már élőben is láttam kívülről:), de azért az nem ugyanaz. Két kedvencem van, amely minden évben a ráadásban szerepel a Kék-Duna keringő és ez:









Nem mondom, hogy különösebben szakértője lennék a komolyzenének, sőt, leginkább csak a legnépszerűbb, szinte mindenki által ismert dallamokat ismerem én magam is. Ennek ellenére szeretem a komolyzenét, mert az úgy megnyugtat, és kellemesnek találom. Az újév első napjához illetve Bécshez meg egyenesen kapcsolom. Szerintem mind Bécs, mind pedig a komolyzene olyan elegáns, kellemes, és fennkölt.


Szóval, mint szinte minden évben, idén is azzal kezdtem az új évet, hogy megnéztem a közvetítést az m1-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése