2010. január 28., csütörtök

bizalom

Azt vettem észre, hogy azok a szolgáltatók, amelyek ezt a szót tűzték a zászlajukra valahogy nem annyira alkalmazzák sikeresen. Lehet talán másik jelszót kéne találniuk maguknak. Ugyanakkor hozzáteszem valószínű nem lennék annyira érzékeny és nem figyelnék erre annyira oda, hogy mennyire bíznak meg bennem, vagy az ügyfeleikben, egymásban, ha nem ezt a szót használnák jelmondatként.


Az egyik ilyen szolgáltatónál a saját tapasztalatom az volt, hogy ahogy ezt a szót kezdték használni azzal párhuzamosan valahogy egyre kevesebb bizalmuk volt bennem, és szépen eltaszítottak maguktól pont a bizalmatlanságukkal. Nem értem ezek után miért csodálkoztak, amikor otthagytam őket.


Egy másik szolgáltatónál amelynek szintén szerepel ez a szó a jelmondatában pedig a saját fülemmel hallottam, amin így fogalmaztak én nem bízom benne már.


Nagyon szép jelszó lehet a bizalom, de nagyon fontos, hogy ne csak egy üres szó legyen, amivel csalogatni próbálják az ügyfeleket, hanem tartalom is legyen mögötte, ezeknek a cégeknek még sokkal jobban oda kell erre figyelni mint a többinek. A bizalomnak kölcsönösnek kell lennie és nem csak az ügyfél részéről, hanem a cég részéről is. Ha ők nem bíznak bennem, én hogy bízzak meg bennük?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése