2010. március 10., szerda

eszembe juttatták

Zita mostani bejegyzése eszembe juttatta, hogy nem is olyan régen egy turisztikai "csodacéget" ajánlottak a figyelmembe, mely a leggyorsabban fejlődik a világon, mint mellékállás, elmentem meghallgatni, mert kíváncsi lettem, habár először még azt sem mondták el, hogy turisztikai  profilú a dolog, hanem csak a szokásos marketing duma, hogy bizalmas és zártkörű beszélgetésen mondják el, miről is van szó nekem és 70 másik embernek. Elkezdtem hallgatni, és vártam, hogy majdcsak előbb utóbb kiderül, hogy mit kell csinálni, de úgy fél óra múlva kezdtem azt érezni, hogy végülis nem fog kiderülni, lehet nem is kell más csinálni, csak regisztrálni, és potom 60 000 forintot befizetni, és akár 3-szor is regisztrálhatom magam szóval akár 180 000 forintot is rákölthetek, és rávenni másokat is hogy tegyék ugyanezt és ezért cserébe majd egy csomó pénzt fogok kapni, ja és Indiában nagyon sikeres már. Szóval kicsit sem volt az a benyomásom, hogy ez egy piramisjáték, á dehogy, főleg hogy el is mondták, hogy ez nem piramisjáték csak de. Igaz elmondták azt is, hogy ezzel kapunk egy örökös tagságot egy utazási kedvezményeket kínáló klubba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése