2010. március 26., péntek

Ételek

Én még nem hallottam, csak mostanában tesóm párjától azt, hogy vannak női és férfi ételek, én eddig abban a hitben éltem, hogy vannak ételek, amelyek különbözőek ugyan, de nem lehet úgy csoportosítani őket, hogy női ételek és férfi ételek. Egy családi ebédnél vagy vacsoránál meg kifejezetten nem szerencsés szerintem így szelektálni, mert egyáltalán nem biztos, hogy én azt választanám, ami nekem szól. A tisztánlátás kedvéért elárulom, hogy a női ételek a könnyű kaják, a férfi ételek alatt pedig a nehezebb, megterhelőbb ételeket értik. Szóval, ha van rántott sajt és mondjuk pörkölt, akkor az asztalnál lévő nők megeszik a sajtot, a férfiaknak meg ha tetszik, ha nem ott van a jó kis pörkölt, és nem is nagyon illik a másik nem ételét megkóstolni szerinte.


Egyébként nálunk a család minden tagja inkább női ételeket eszik, mert senki nincs hozzászokva a főszeres és zsíros, szaftos ételekhez, így valószínű, hogy tőlünk senki nem vállalkozna arra, hogy egy jó kis szaftos pörköltöt felzabál merő figyelmességből, még akkor is ha kikészül tőle a gyomra, csakhogy a másiknak ne kelljen. Igazából kicsit úgy tűnik, hogy azok a női ételek amelyek az ott jelenlévő nőknek éppen ízlik, és ami nem az meg a férfi étel, mert ők takarítják fel a maradékot:)


Én speciel soha nem gondoltam azt, hogy ha én vendégeket várok, akkor olyan ételeket kell csinálnom, amit én nem szeretek, csak, hogy mindenki ízlésének megfeleljek, főleg nem egy olyan esemény alkalmából, ami alapvetően rólam szól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése