2010. március 30., kedd

Országjáró körút

Ma hajnalba indultam otthonról, és napközben Nagykanizsán voltam munka ügyből kifolyólag, estére átjöttünk Pécsre, itt este körbejártuk a belvárost, vagyis egy részét, mert holnap itt lesz ugyanaz a dolgom mint ma kanizsán, aztán holnap este irány haza, majd szerda hajnalba uccu neki Debrecen, ahonnan este megint haza, pedig eredeti terv szerint úgy volt, hogy két nap lesz Debrecen, ami jó lett volna, mert akkor haza mentem volna a családhoz, és aztán csütörtök már Pesten belül de még mindig nem a saját helyemen lesz dolgom. Mondjuk már múlt héten is hétfőn kedden "kiküldetésben" jártam azon a bizonyos pesti helyszínen, amelynek hátránya, hogy messzebb van tőlem, mint a munkahelyem, előnye, hogy rendszerint hamarabb végzek ott.  Pénteken a helyemen leszek, ahol biztos nagy segítség leszek, mert gondolom a nap nagy részében az e-mailjeim fogom olvasni, és megválaszolni, meg a telefonjaim. Múltkor két nap alatt lett 20 nem fogadott hívásom a benti készüléken, tiszta szerencse, hogy nincs céges mobilom, mert így csak napi 1-2-szer hívnak munkaügyben a saját mobilomon:)


Egyébként Pécs belvárosa amerre csak jártunk mindenütt fel volt túrva, még egyáltalán nem áll készen a város a turisták fogadására, pedig már elkezdődtek a kulturális főváros rendezvényei.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_966722010. április 7. 1:40

    Másik bejegyzésedben is olvastam már Debrecenről. Kicsit megdobbant a szívem. Én itt élek. És ahogy a szavaidból kivettem, a családod is itt, vagy itt a közelben lakik.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. április 7. 1:55

    Igen, jól gondolod, ott a közelben van a szülői fészek jelenleg, és vannak családtagok akik Debrecenben laknak, tanulnak, így még most is előfordulok néha arra.
    Azt azt hiszem még a Thia blogból következtettem ki, hogy te is ott laksz.

    VálaszTörlés