2010. március 31., szerda

mai nap

Reggel egészen addig észre se vettem, hogy esik az eső, amíg ki nem léptem a lakásból, aztán már Debrecenben jártunk, vagyis eltelt 4 óra, és még mindig esett... Aztán visszafele délután már sütött a nap, csak Mezőkövesdnél kapott el egy hatalmas zápor minket. Én meg mivel jól vagyok tájékozódva időjárásügyileg rövidujjuban mentem és tavaszi kabátban, s mire este visszaértünk Pestre én majd megfagytam, amikor kiszálltunk a kocsiból.

Egyébként nem bánom, hogy túl vagy már a vidékjáráson, mert hosszú volt, és fárasztó így egybe, de a szállodában alvás úgy, hogy a cég fizeti, azért megszokható volna:)

A mai út tetszett a legjobban, ugyanis most szinte kivétel nélkül csak olyan kollegákkal találkoztam, akiket már személyesen is ismerek korábbról és jóban vagyunk, viszont egyébként ritkán szoktunk személyesen is találkozni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése