2010. március 27., szombat

Segítséget kérek a blog küllemének megváltoztatásához

Aki ügyesebb mint én, árulja már el nekem, hogy hogy lehet a háttérből azt a fa alapot lecserélni, egész délután azzal szenvedtem, a blogom vagy hatszor váltott sablont és mindannyiszor át kellett javítanom a dobozokat, ami nekem korábban amúgy nem is volt, és nem mindent kezel úgy, ahogy én azt szeretném, de mostmár elfogadtam olyannak amilyen lett. De egy átszínezném a hátteret, ha tudja vki, hogy hogy kell. Köszi


3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. március 27. 22:51

    juhhj, rem, hogy ehhez ír valami okos emberke, mert ilyennel már én is szenvedtem, és csak arra jöttem rá, hogy a fejlécképet,hogy kell kicserélni arra is csak nagynehezen..:)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. március 27. 22:52

    én azt is csak sejtem, de nem mertem kipróbálni, hogy igazam van-e:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. április 3. 13:22

    Milyen kár, hogy nem téved erre senki aki értene hozzá:(

    VálaszTörlés