2010. március 9., kedd

#173

Tegnap be akartam váltani a kuponjaimat a vonatbérletre, de ez nem jött össze, ugyanis mint kiderült arra nem lehet, csak jegyre, és mivel így inkább nem vettem meg akkor a bérletet, mert annyi pénz így nem volt nálam, ezért seperc alatt leráztak. De hogy az elején kezdjem, amikor mondtam, hogy kuponokkal szeretnék fizetni, és mutattam, hogy mivel, akkor egyből az volt a kérdése, hogy honnan vannak azok a kuponok. Nem tudom mit gondolt a pénztáros, hogy én gyártottam? Nem mindegy mire kaptam azt, ha érvényes? Aztán választ meg se várva közölte, hogy erre nem használható fel, csak jegyre, de az akár időpont nélküli is lehet. Aztán, mivel mondtam, hogy köszönöm, de akkor most nem kérem a bérletet, akkor egyből azt válaszolta, hogy viszont látásra, és rámzárta az ablakot, magyarán le voltam ejtve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése