2010. március 28., vasárnap

Házi szokások

Nálatok mi a szokás? A lakás közös helyiségébe tömörül mindig mindenki, aki épp otthon van, és a hálószobák inkább csak az alvásra vannak, vagy pedig mindenki a saját szobájában elvan és csak étkezéskor vonul ki a közös helyiségbe?


Nálunk mindig a közös helyiségekben tömörült a család, valószínű ez illik a legjobban a temperamentumunkhoz is, a nagy olaszos családi érzéshez. Ugyanakkor ismerek olyan embereket is, akik simán elvannak a saját szobájukban is akár, persze azért nincsenek bezárkózva, de én még tévét nézni sem szeretek egyedül, ha van más is a lakásban, sokkal jobb a másik társaságában. A modern idők modern szelleme az, amikor otthon vagyok, és hazaviszem a gépem is és egyik mind a két gépnél ül valaki, és a képernyőt bújja, de azt is egy szobába tesszük:) Persze rájöttem, hogy egy kicsit kevesebb lett a társas érintkezés így.


Szóval kérlek akik olvastok, vagy csak erre tévedtetek, írjátok le, hogy nálatok hogy van ez, mert tényleg kíváncsi vagyok. A mi verziónk a "normális" vagy mi már kicsit túlzásba esünk?

5 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. március 28. 22:17

    Szerintem a tietek a normális. Pl.a miénk tuti nem az! Meg nekünk nincs ilyen nagy családtalálkozásunk :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. március 28. 22:20

    Hát az nálunk is ritkán van, ha hétvégén hazamegyek akkor is általában csak ketten vagyunk, az nem nagy családtalálkozás:)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is általában a nappaliban tömörülünk, cigizős vendégekkel a konyhában, a gyerek többet van egyedül a szobájában, mert titkos msn-ezik a barinőkkel, meg rajzol, meg mesét néz, mi a hálószobánkba szinte csak aludni megyünk be (közben néha persze dugni is :D) .

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. március 30. 0:21

    @Zita :Nem is értem azt miért nem a nappaliba a vendégsereg előtt csináljátok:)

    VálaszTörlés
  5. Mert eddig ez nem jutott eszünkbe, de most hogy mondod.... :D

    VálaszTörlés