2010. július 13., kedd

As a guide

Néhány évvel ezelőtt, amikor tanultam az idegenvezetést nagyon élveztem, főleg azt, amikor volt sikerélményem. Debrecen főterén beszéltem - mert éppen rajtam volt a sor -  az osztálynak, és arra lettem figyelmes, hogy egyre több ember áll meg és figyel oda, hallgat figyelmesen, és néz engem. A legjobb az egészben az volt, hogy ettől nem jöttem zavarba. Jó érzés volt, már akkor is feltűnési viszketegségben szenvedtem nyilvánvalóan:) és valószínű ennek a vágyamnak a jelenlegi kifejezési formája a blogírás is. Aztán valahogy soha nem dolgoztam idegenvezetőként, pedig minden megvan hozzá, de néhányszor már gondoltam rá, hogy újra fel kéne eleveníteni ezt, kipróbálni magam, hogy megy e még. Persze ehhez meg kéne tanulni újra a dolgokat.

8 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_966722010. július 14. 9:02

    Te debreceni vagy?

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. július 14. 9:31

    @Márti :) Nem, csak az idegenvezetés gyakorlatunk volt ott, mint a hozzánk legközelebb eső nagyváros, ahol már van városnézés.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_966722010. július 14. 15:39

    Akkor odajártál középiskolába? Ott volt az osztálytalálkozód?
    És, hogy tudd, mindez azért 'izgat' kicsit, mert én ott élek ...

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. július 14. 22:37

    @Márti :) Derecskén, oda jártam:) Egyébként tudom, hogy ott laksz, valahol már olvastam.

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_966722010. július 15. 6:07

    Rendvédelmi szakra?
    És akkor jól gondolom, hogy nem is Derecskén és nem is Debrecenben élsz? De valahol a környéken ...
    Mostmár csak azt nem tudom, hogy kellene akár ismernem is Téged?
    (És ilyenkor fut át az agyamon,hogy miket is írtam én itt és ott össze és vissza!!!)

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332010. július 15. 8:56

    Nem, akkoriban még nem volt rendvédelmi szak, akkor még sima gimi volt, és 5-6 éven informatika és idegenforgalom, a rendvédelmi később lett, mondjuk nem is értem, hogy hogy sikerült azt elindítaniuk, semmiből nem következett.
    Igen, én nem voltam soha derecskei.

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_966722010. július 15. 12:28

    A, hogy sikerült elindítani jött a hiányból, szerintem. Hasonló, bár talán specifikusabb szak legközelebb Miskolcon van. Igény pedig volt és van is rá itt is. Nagyon felkapott a rendvédelmi szak. Sok gyerek jelentkezik oda, és nagyon sok képes éveken át kijárni innen a "nagy" városból oda, csak emiatt. Sok gyereket nem vesznek fel, valószínű megtehetik a túljelentkezés miatt.
    Szerinted ismerjük egymást, mégha kicsi is az esélye?

    VálaszTörlés
  8. Ismeretlen_1355332010. július 15. 20:42

    Előfordulhat.
    Egyébként amikor indították előtte volt egy nyílt nap, amikor ott lövöldöztek az udvaron, úgy, hogy a drótkerítés túl oldalán általános iskolások voltak.

    VálaszTörlés