2010. július 17., szombat

Ez is megvolt

Ma délután megvolt a költöztetéses móka is, azaz segítettem tesóméknak bepakolni az albérletükbe. Nagyon kellemes elfoglaltság volt, körülbelül kétszer annyit fordultam, mint  bárki más a résztvevők közül. Na és kinek sikerült harci sérülésekre szert tennie már megint, na kinek???


Egyébként tesóm meg is állapította, hogy én sokkal jobban bírom mint ő, hát pedig nem vagyok egy kidolgozott felsőtestű pasi, na mindegy. Pakoltam ki a kocsiból, fel az emeletre, néha kicsit csüngtem a csapon, míg mások ahelyett, hogy pakoltak volna üldögéltek, meg keresgéltek a felvitt cuccok között, igaz ott olyan, ami kellett, de nekem az tetszett a legjobban, amikor levonultak, és lent kezdtek el turkálni a dobozokban, anélkül, hogy felvittek volna bármit is az emeletre. Csalódni nem csalódtam, pont ilyesmire számítottam, hogy én leszek tesómmal az, aki a legtöbb cuccot megmozgatja, de szerencsére senki nem dirigált, a sorrend szinte teljesen ránk volt bízva, csak néha kérték, hogy ezt vagy azt hozzuk következőnek fel. Leendő sógornőm hozta a formáját, egyszer beszélgettünk pár mondatot, és valamit visszakérdeztem, mert nem értettem mit mondott, mire azt a választ kaptam, hogy ó hagyjál már. Aztán egyik mondatomra, amit a vége felé mondtam, amikor már kapcsolatépítő jelleggel próbáltam beszélgetni a szüleivel és vele gúnyos megjegyzést tett. A legérdekesebb mégis az volt, hogy különösebben nem törődtek velem, amikor mondtam, hogy na akkor megyek én is, csak átöltözök, akkor ők lenn beszélgetve megvárták, amíg én felmegyek a lakásba, és átöltöztem, majd amikor látva, hogy meg se mozdulnak lementem már cuccostól, akkor szóltak, hogy elkísérnek, csak tesóm átöltözik, sógornőm meg lehozza a táskáját, és ott hagytak az épület előtt álldogálni, majd amikor lejöttek újabb gúnyos megjegyzés, miszerint ja azt hitte telefonálok, és már megtettem a jelentést. Szerintem ez az igazi személyisége, és nem az a kedves és barátságos, aki addig volt, amíg a múlt héten nálam volt. Ja és nem vagyok hülye, hallom, hogy hogy hangsúlyoz, simán le lehet venni, hogy kiről mit gondol, szóval nem csoda, hogy ellenérzéseket vált ki belőlem a viselkedése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése