2010. július 11., vasárnap

Osztálytalálkozó

Ma, pontosabban mostmár tegnap túlestem a 10 éves osztálytalálkozómon. A történetet onnan kezdeném, hogy megnéztem a busz menetrendet, hogy mikor megy busz, amivel átmehetek a szomszéd városba, ahova suliba jártam, és annak megfelelően mentem ki a buszállomásra, ahol szembesültem azzal, hogy nincs is olyan busz. Megkérdeztem az információt, hogy miért nincs kiírva fél négyes busz? Az információs nézet rám nagy értelmesen, ezért pontosítottam a kérdésem, a gyors járat mikor indul, mire ő nagy nyugodtan bejelentette, hogy az 15:20-kor megy, a következő meg 16:10-kor. Mondtam, de a menetrendben nem az van írva, de ezt válaszra se méltatta. Szóval fogtam magam, hazajöttem, és átvitettem magam kocsival.


Az osztálytalálkozón az osztály körülbelül fele jelent meg, mi egész jól elvoltunk, habár rá kellett jönnöm, hogy nem túl sok közös dolog van bennünk, vagy legalábbis nem sok közös témánk van, hiszen szinte mindenki házas, vagy már tervezi a házasságot, és a társaság felének már van gyereke, vagy mindjárt lesz, én pedig efféle dolgokat nem tudok felmutatni. Nem mondhatnám, hogy túl sokat beszélgettem, inkább csak hallgattam, és figyeltem, így szerintem a volt osztálytársaim meg vannak róla győződve, hogy én egy csendes ember vagyok, ha tudnák... szerintem kevés olyan embert találnának az ismerőseim között, akik osztják ezt a véleményt velük rólam:) Régen sem voltam a társaság középpontja, és most sem. Lehet azért nincs túl nagy társaságom, mert nem jó emberekkel barátkozom, vagy mert nem járok inni, vagy pusztán csak más vagyok mint más?


Szóval úgy egyébként nem volt rossz az osztálytalálkozó, de nem mondhatnám, hogy akkora élmény volt, persze ettől még el fogok menni a következőre is.

12 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_966722010. július 11. 22:29

    Bocsi, de - egy kis matek után - arra a messzemenő következtetésre jutottam, hogy már nem is vagy annyira fiatal a kémiához ...

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. július 12. 22:04

    @Márti :) Tényleg nem, csak kíváncsi vagyok, hogy vélekednek mások erről kicsit bővebben:), mert én még így nem közelítettem a kérdést meg, mint kémia, szóval soha nem gondolkodtam ezen el.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_966722010. július 12. 23:24

    Én sem mostanáig, amikor két hapsi(m) is utalt rá. Az egyiknél nem működött. A másik már az első randin azt mondta, hogy " És még a kémia is működik." Csak sejtésem van, hogy mire gondolhatott. Hisz én nem vagyok férfi.
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. július 12. 23:32

    @Márti :) Azt hiszem én több, mint sejtem:)

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_966722010. július 13. 3:20

    Megoszthatnád velem ...

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332010. július 13. 9:14

    @Márti :) Ó, szerintem bizonyos testi reakciókra.

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_966722010. július 13. 9:54

    Én is erre gondoltam. Amikor ezt mondta, üldögéltünk egy padon és vagy kétszer kicsit csókolóztunk. Ezen valóban csak az látszik, hogy működik, de az, hogy mennyire, az ebből nem derül ki. :-)

    VálaszTörlés
  8. Ismeretlen_1355332010. július 13. 22:22

    @Márti :) a mennyire kérdésre csak az idő adja meg a választ. Nem?

    VálaszTörlés
  9. Ismeretlen_966722010. július 13. 22:57

    Talán nem az idő, hanem egy kicsit intimebb együtlét. Nem? :-)

    VálaszTörlés
  10. Ismeretlen_1355332010. július 13. 23:32

    Igazad lehet:)

    VálaszTörlés
  11. '93-ban érettségiztem (1793-ban)...azóta nem voltam osztálytalálkozón...amúgy látni sem akarom őket, szóval nem nagy sokk...
    Azóta pont 13 évet tanultam/tanulok, szívesebben találkozom a fősulis évfolyamtársaimmal, s úgy érzem, hogy az egyetemen összeverődött csoport is érdekes, jó embereket takar.

    VálaszTörlés
  12. Ismeretlen_1355332010. július 18. 13:21

    @csabb 1793-ban?:) Egész jól tartod magad akkor:)
    Igen, nekem is a fősulisokkal lett a legtartósabb a kapcsolatom, az egyetemi és általános iskolaiakkal is találkozom néha, csak úgy véletlen, és tudunk beszélgetni, a gimisekkel még csak nem is találkozom.

    VálaszTörlés