2010. július 1., csütörtök

Nem gondoltam volna

Nem gondoltam volna, habár nem is gondolkodtam különösebben rajta, hogy tesómnak hamarabb lesz az eljegyzése és az esküvője, mint nekem. Igazából én már voltam nős, háromszor is, kétszer ugyanazt vettem el, és mindezt letudtam ovis korom környékén:) ráadásul a kettőből az egyik feleségem amúgy unokatestvérem is, szóval valószínűleg jobb is, hogy olyan fiatalon el is váltunk:) Nem tudom mi tetszett az első és egyben harmadik feleségemben, talán az, hogy az oviban megvédett attól a két gonosz kislánytól, akik meg akartak késelni, no meg mindenki mástól is.


Szóval én vettem el mindenkit kis koromban, nem az öcsém, most mégis ő fog megházasodni így felnőtt fejjel és nem én. Akárhogy is gondolkodom kedveset írni erről  az eseményről nem tudok, ami azért szomorú valahol.

3 megjegyzés:

  1. hahahahahahhaaaa, most vettem észre az óthia-újthia linket :D :D

    VálaszTörlés
  2. Hát baszdki!!!!! Ugye az megvan, hogy én meg voltam róla győződve, hogy te lány vagy :D :D :D :D Ennek tudatában írtam az összes kommentet, és beszéltem hozzád. Kicsit most meg vagyok lepve. :D

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. július 2. 22:26

    @Thia én azt hittem azért egy ideje tudod már, hogy nem vagyok lány:)

    VálaszTörlés