2010. július 23., péntek

#402

Ezt most én fordítottam, egy dalszöveg, és azért mert valaki megkért, hogy fordítsam le, azért láthatjátok, mivel tetszik a szöveg.

Amikor magad alatt vagy és bajban
És szükséged van némi szerető gondoskodásra
És semmi, semmi nem megy jól
Hunyd be a szemed és gondolj rám
És rögtön ott leszek
Hogy még a legsötétebb éjszakád is fénnyel töltsem meg
Csak kiáltsd a nevem
És tudod, bárhol is vagyok
Futva jövök majd, hogy újra lássalak
Legyen tél, tavasz, nyár vagy ősz
Csak annyit kell tenned, hogy hívsz
És én ott leszek
Van egy barátod
Ha az ég van feletted
Sötétedik és beborul
És az az öreg északi szél
Kezd fújni
Szedd össze magad
És kiáltsd a nevem hangosan
Akkor hallani fogod
Kopogásom az ajtódon
Csak kiáltsd a nevem
És tudod akárhol is vagyok
Én futok, hogy újra lássalak
Legyen tél, tavasz, nyár vagy ősz
Csak hívnod kell
És én ott leszek
Igen, ott leszek
Most nem rossz tudni
Hogy van egy barátod
Amikor az emberek oly ridegek tudnak lenni
Bántani fognak és elhagynak
És ellopják a lelked, ha engeded
Ó, de ne enged nekik
Csak kiáltsd a nevem
És tudod akárhol is vagyok
Én futok, hogy újra lássalak
Legyen tél, tavasz, nyár vagy ősz
Csak hívnod kell
És én ott leszek
Van egy barátod

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése