2010. július 2., péntek

Találkoztam egy hírességgel?

Egészen mostanáig azt gondoltam, hogy reggel a vonaton vele találkoztam, aki már itt is meg lett énekelve, ahol én először halottam róla. Miért is gondoltam azt, hogy vele találkoztam? Mert a hangja és az alkata is nagyon emlékeztetett fent nevezett személyre, csak nála fiatalabb, szóval hurrá van utánpótlás. Na és hogy mi történt, és miért szálltam le reggel a vonatról olyan széles vigyorral, hogy majdnem körbeérte a fejem? Hát felszállok reggel a vonatra, üldögélek, közben a mellettem lévő szőke lány telefonál, aki már a megállóban is ugyanazon a padon üldögélt amin én. Miután letette a telefont késztetést érzett, hogy szóba elegyedjen velem, így megkérdezte, hogy milyen bérlet van a kezemben (azért nem volt annyira hülye, hogy ne ismerje fel a vonat bérletet, vagy a bkv bérletet, hanem az konkrétan egy busz bérlet volt, ami már rég nem volt érvényes, csak benne hagytam amolyan keményítőnek a másik mögött). Ha már így sikeresen beszélgetésbe kezdtünk, akkor elújságolta nekem, hogy ő most megy haza, de előtte iskolába, és délután meg egy diplomaosztóra, de előtte még le kell vágnia a körmét, mert az ugyan erős, de könnyen törik, meg az egyik ujja pár hete még gennyes volt, na meg kiszedi a szemöldökét, csak nem tudja eldönteni, hogy előbb fürödjön és utána fesse ki a szemét, vagy fordítva, mert lehet otthon fürdik, de lehet, hogy a szüleinél. A diplomaosztó Vácon lesz egy templomban, de azért ő papucsba megy, meg a fehér nadrágba, habár ő nem szokott nadrágot hordani, de most azért abban megy, meg zöld felsőben, amit barátja anyjától kapott. Szóval tíz perc alatt, nekem mint vadidegennek előadta az életét. Ja azt is tudom, hogy jövőhéten megy manikűröshöz, mert már szörnyen néz ki a körme, pedig ő vissza szokta nyomni a bőrt a  körömágyán, amikor körmöt vág.


Most mondjátok meg, miért kell nekem ezeket az infókat elmesélni? Miért engem talált meg? A párom szerint mert csak én voltam ott a közelében, de ha más lett volna akkor másnak meséli el ezt. Azért, ha kérhetném legközelebb amikor azt hiszem, hogy egy híresség ül mellettem a vonaton, az legyen inkább mondjuk Gus, vagy Thia, ha akartok, akár ti is beszélhettek nekem hasonló mélyenszántó és érdekes dolgokról, de százszor inkább ti, mint ez a csaj. Habár nem tudom mi a bajom, hiszem végig vigyorogtam a metrózást és a gyaloglást a munkahelyre utána.


Egyébként délután még tolatott is velem a vonat olyan 500 métert, szóval ma csupa különleges élményem volt a vonaton. Ha valaki ilyesmire vágyik, csak tartson velem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése