Ebben a hónapban már kétszer sikerült nyomot hagynom Panaszkönyvben. Szerintetek ez normális? Ja és érik a harmadik, mert a buszmenetrend miatt is szeretnék egy szívhez szóló levelet írni. Szerintetek csak én vagyok kevésbé toleráns a meleg miatt, vagy mostmár tényleg ennyire le se szarnak minket a szolgáltatók?
Én nem tudom milyen 'felépítésű' egy panaszkönyv, de ha tudod, nézd meg az előző bejegyzést. Meg az azelőttit. Legalábbis a dátumokat. Talán segít megadni a választ a tolerancia tekintetében.
VálaszTörlésHa beleolvasnál, akkor pedig a szolgáltatókról is olvashatnál szerintem 1-2-sok keresetlen szót, mondatot.
@Márti :) hát a panaszkönyveknek valahogy mindig az elején tartanak még, szóval nem mondhatnám, hogy túl sokan használják, de ez nem biztos, hogy jelent bármit is, mert szerintem alig valakinek jut eszébe, hogy ne csak veszekedjen bent, hanem tegyen írásos panaszt. Nem olvastam bele az előzőkbe, pedig lehetett volna, csak nem jutott eszembe, pedig érdekes lehetett volna.
VálaszTörlésMajd legközelebb ...
VálaszTörléskis helyesbítés: vásárlók könyvének nevezték el, ezzel is csökkentve lényegét :S
VálaszTörlésmeleg=intolerancia
mi is mindig beírunk :S azért van.
igazad van, tényleg vásárlók könyvének hívják, azért, mert akár dicsérő szavakat is lehet belevésni. Azért arra kíváncsi lennék, hogy hányan dicsérik benne a "tulaját". :)
VálaszTörlés