2010. július 17., szombat

Lázadó lennék?

Lehet, egy kicsit, még mindig nem vagyok az a típus, aki mindent elfogad, de azért az sem, aki kimegy az utcára randalírozni, leginkább csak dünnyögök, és a környezetemben lévőknek mondom el a véleményem. Lehet a csillagjegyem alapján is van bennem ez az újítási vágy, no meg azért is, mert nem szeretem a sztereotípiákat, mert én már olyan sok esetet láttam, amikor ez egyáltalán nem igaz, ja és biztos, hogy hatással voltak rám azok a mesék, és filmek is, amelyek azt tanítják a gyerekeknek, hogy nem szabad ítélkezni, és nem minden az aminek látszik. No meg sokat nyom a latban a személyes tapasztalat és a családi háttér is. Néhány eset: azért mert valaki mondjuk Erdélyben születik nem jelenti azt, hogy román, de még azt sem, hogy tud románul, így attól falra tudtam mászni, amikor azt kérdezték, hogy és nehéz volt megtanulni magyarul? Az viszont igaz, hogy ott másként gondolkodnak az emberek,mint itt, ott nagyobb az összetartás, és kevesebbet panaszkodnak, mint itt. Azért mert nem iszom alkoholt, és ránézésre komoly vagyok, nem jelenti azt, hogy én nem szeretnék szórakozni, és amikor táncolok az nem jelenti azt, hogy leittam magam. Azért mert pasi vagyok nem fogom tudni, hogy mi volt a tegnapi focimeccs eredménye, mert engem az egyáltalán nem érdekel. Azért mert komoly embernek látszom, nem jelenti azt, hogy én ne hordanék szandált és rövidnadrágot, meg pólót atlétát nem hordok, mert ahhoz nem megfelelő a testalkatom:). Az, hogy segítőkész és türelmes vagyok még nem jelenti azt, hogy nem szoktam ideges lenni. Attól mert pasi vagyok még képes vagyok bármit megfőzni és sütni, és még finom is lehet.


Szerintem bizonyos dolgoknak túl nagy jelentőséget tulajdonítunk, olyan dolgokhoz ragaszkodunk, amiket már túlhaladtunk.


Szóval nem annyira lázadó vagyok, inkább csak kicsit másabb, mint mások:)

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_966722010. július 17. 23:54

    Lehet, hogy mindenki kicsit másabb, mint mások?
    :-)
    Mi a csillagjegyed?

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. július 18. 0:02

    :) vízöntő, és hogy mit írnak róla, az meg az egyik bejegyzésemben benne is van, az a címe, hogy jellemzőim.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_966722010. július 18. 9:05

    Olvastam ... :-)))

    VálaszTörlés