2010. július 16., péntek

Kánikula

Nem győzőm eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire utálom ezt az éjjel is 28 fok van dolgot, mert konkrétan akkor is patakokban folyik rólam a víz, ha csak ülök egy helyben. Ma is este kimentem kicsit, és csupán attól, hogy sétáltam már csavarni lehetett a pólómból a nedvességet, ami mondjuk azért vicces, mert amikor a munkából jöttem ki, akkor a belvárosi hőséget jobban tűrtem, ott nem izzadtam szét magam rövid úton, ellenben ott a már réges rég elpárolgott és sokszor felmosott húgyszag ebben a melegben mégis sikeresen talált valami utánpótlást, mert habár nyomát nem látni, de a szagát érezni lehet még mindig.


Az erkélyt is  3 vödör hideg vízzel hűtöttem, locsoltam be, hogy egy kicsit hűvösebb legyen, hogy amikor kinyitottam az ablakot, ne a meleg áramoljon be. Igazából legszívesebben egész nap a hűvös vízben csücsülnék, na jó a légkondi se lenne rossz, de azért azt az ötletet amit Gia javasol, talán inkább kihagynám. Egyébként már szinte mindenkinél olvastam a kánikuláról írást, szóval ez azt mutatja nem csak én viselem nehezen, hanem más is, ezek közül az egyik legérzékletesebb itt olvasható.


Egyébként nálunk bent elvileg van légkondi, de van két fázós ember, aki folyton leállítja, és kinyitja az ablakot, ami általában addig fel sem tűnik, hiszen az iroda másik végében van, amíg nem érzem azt, hogy kezdek hozzáragadni az asztalomhoz, akkor meg már lőttek a kellemes közérzetnek, habár annak már addigra is lőttek, mire beérek reggel a munkahelyre, mert legkésőbb a metrón szét lehet olvadni.


Na de ha minden jól megy, a hét végén már lesz valami enyhülés, aztán remélem, hogy mire megyünk a hegyek közé addigra nem vált át megint az idő a hűvös, esős verzióra. Ennél hűvösebb lehet, az egyáltalán nem baj, csak ne essen az eső:)

4 megjegyzés:

  1. Mindenhol ez megy, a helyzet pocsék. Itt akkor se nyomják be a légkondit ha van. A tömegközlekedés meg egyenesen katasztrófa!! csupa kondis buszt küldenek, basszák bekapcsolni, múltkor 3 öregasszony ment reklamálni erre a sofőr leüvöltötte őket h mit képzelnek, nem kapcsolja be, mert sok energiát fogyaszt és az nekik mekkora veszteség.. ez magyarország ma. de ha a fél busz kórházba kerül arra majd biztos lesz pénz h a számlákat kifizesse a volán.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. július 16. 22:53

    Igen, ez tipikus hozzáállás a volánnál. Azt is bírom, amikor megy a légkondi a buszon, és a magasan kvalifikált utasok pedig kinyitják az ablakot, és akkor csodálkoznak, hogy semmit nem ér a légkondi. Ma meg a nyugatiban hallottam egyik utas mesélte a másiknak, hogy most nagyon kell sajnálni a németeket, mert kénytelenek voltak kivonni 5 szerelvényt, mert nem megy rajtuk a légkondi. Vajon mit szólnának ahhoz, hogy nálunk nincs is légkondi a legtöbb vonaton, azért meg véletlenül sem vonnak ki vonatot a forgalomból, mert nem megy a légkondi. Az utas azt is mondta, hogy vajon ahhoz mit szólnának, ha náluk is vízilabdázni lehetne a mozdonyvezetőnek, mire kiszáll a vezetőfülkéből, no meg az utasoknak is.

    VálaszTörlés
  3. ezaz, itt a kutyát se érdekli ha ott döglesdz az se.. :((( magyar morál meg a többi. azért ennyire primitiv népet h a saját fajtájának árt meg baszik ki velük mindenbe... ilyen se nagyon volt máshol a történelembe. jobb helyeken a másikakat irtották nem a sajátjukat :)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. július 17. 0:31

    @Viva Valentino hát igen óne összetartás, csak a széthúzás, és az irigység, ilyet máshol nem találsz.

    VálaszTörlés