2010. október 22., péntek

10. nap: valaki, akit el kéne eresztened vagy azt kívánod, bárcsak ne ismernéd

Itt azt hiszem inkább a bárcsak ne ismerném kategória az, amit ebben a pontban kiemelnék, és kicsit visszautalnék az egyik előző bejegyzésemre, konkrétan az ebben a játékban írt 8 napra. Azt hiszem sokkal jobban jártam volna akkor, ha azt a bizonyos illetőt nem is ismertem volna meg soha. Kellemesebb lett volna a kolis lét a középiskolában, hiszen amúgy sem szerettem a kollégiumot, már előre féltem tőle azon a nyáron, amikor befejeztem az általános iskolát végig a középiskolától és a kollégiumtól paráztam, és eltelt még egy év mire megbékéltem vele, de másodikban már nem volt olyan rossz, harmadiktól meg már nem voltam kolis, mert közelebb költöztünk a sulihoz, és már be tudtam járni, hiszen csak egy 20 perces buszozásra laktam a sulitól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése