2010. október 30., szombat

13. nap: egy zenekar, vagy előadóművész, aki nehéz napokon segített át

A feladat itt ugye az, hogy írj levelet neki. Az általam választott zenekar a Fiesta, azért mert ez jutott elsőre eszembe, és mert régen amikor kint Hollandiában nagyon magam alatt voltam, akkor őket hallgattam, és lett jobb kedvem tőle. Szóval a levél:


Kedves Fiesta,


Zenétek pont akkor és ott állt rendelkezésemre, amikor arra szükségem volt, és sokat segített abban, hogy jobban érezzem magam idegenben, és kevésbé hiányozzanak az itthoniak.


Köszönöm:


IO

2 megjegyzés:

  1. Na, arról a Hollandiáról mesélj egy kicsit...mit csináltál, meddig, és egyáltalán?

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. október 31. 12:06

    [bluemoon](#10932910): Tanultam kint egy fél évet a fősuliról mentem ki Erasmusos ösztöndíjjal. Itt már írtam róla: http://vilaga.freeblog.hu/archives/2010/04/12/Hollandia/
    De ha érdekel még bővebben is, akkor írhatok róla részletesebben is:)

    VálaszTörlés