2010. október 9., szombat

Álomépítők

Tavasszal írtam már az amerikai eredeti műsorról, s fel is merült a kérdés bennem, hogy vajon mikor jutunk el mi oda, hogy hasonló tévéműsor legyen nálunk is. Anno tulajdonképpen arra jutottunk, hogy nem valószínű, hogy nálunk valaha is lesz ilyen, de Hál' Istennek tévedtünk, ugyanis most ősszel a Viasat3 műsorra is tűzte a magyar változatát, mely magától érthetődő módon alkalmazkodik a magyar sajátosságokhoz, azaz nem házak, hanem lakások felújítását, átalakítását követhetjük nyomon. A koncepció ugyanaz, egy rászoruló család, egy lepukkant lakás, egy brigád aki azt egy hét alatt felújítja, berendezi, amíg a család pihen egy kellemes helyen. Ami más szerintem, hogy itt nincsenek önkéntesek, vagyis nekem még nem tűnt fel, és néha elég nyilvánvalóan reklámozzák a helyet ahol a berendezést vásárolják, de a nevét nem mondják ki, ez egy picit szerintem suta.


A magyar emberek sajátossága az is, hogy nem örülnek olyan fergetegesen, visítva, sikítva, mint az amerikaiak, így egy kicsit kevésbé kerültem a dolgok hatása alá, habár amit tegnap is műveltek a lakással, hát szóval az nem semmi volt.


Én nagyon örülök annak, hogy van olyan csatorna is, amely felvállal egy ilyen műsort nálunk, hiszen ez messze meghaladja a két nagy csatorna idei újításait, és a korábbi hasonló próbálkozásokat is.


 

8 megjegyzés:

  1. valóban.
    én is vártam már nagyon.

    remélem hamarosan lesz amazing race is :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. október 9. 14:22

    Csak reméljük, ha lesz is nem celebekkel fogják csinálni, mert az gáz. Egy különkiadást mondjuk el tudnék képzelni Tüncivel, K.Beával, de azért egy sorozatot celebekkel már nem.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_691772010. október 9. 15:54

    Szerintem kifejezetten jó, hogy nem "visítva, sikítva" örülnek, így sokkal normálisabb az egész, az amerikaiban pont ez nem tetszett, a túlzások, a megrendezett jelenetek, és a "menjen a busz". Ilyen szempontból a magyar sokkal jobb. :)
    Nekem még a reklámmal sincs bajom, így is csodálom, hogy a Viasat bevállalt egy ilyen költséges műsort.

    Nézted az első részt? Szegény kis beteg Peti megkapta a szobáját, és nem sokkal később meghalt. :(

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. október 9. 17:14

    [SPF2](#10883185): igen, az amerikaiak már túlzásba viszik, nálunk meg szerintem túlzottan is visszafogottak tudunk lenni.

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1558712010. október 10. 18:14

    Pont a tegnapi rész után gondoltam , írok az amerikai és a magyar "öröm" különbségéről...elkéstem, pont azt említed,amire én is gondoltam.
    Kiegészíteném még azzal,hogy nálunk az építők azok, akik elérzékenyülnek...
    A msáik oldal meg, nem is érti még vagy meri felvállalni az érzéseit.

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332010. október 10. 21:54

    [pepita](#10885390) Igen, habár azért ott is elérzékenyültek a család kiválasztásánál, a másik oldallal kapcsolatban teljesen egyetértek veled.

    VálaszTörlés
  7. Ez mind szép és jó de ha valaki lemarad róla akkor sehol nem tudja visszanézni pedig én most nagyon is visszaszeretném nézni mert egy ismerősömnek megadatott a lehetőség és új házat kaptak!

    VálaszTörlés
  8. Ismeretlen_1355332011. január 7. 22:48

    [zsebibaba](#11070933) a 8 részt megtaláltam, gondolom az volt az utolsó, amit leadtak.

    VálaszTörlés