2010. október 17., vasárnap

beázás

A kedves aranyos felső szomszédom tudjátok a kedvenc közös képviselő ma valami úton módon sikeresen elöntötte vízzel az egész lakását, olyan szinten, hogy nekem a fürdőszobám plafonjából már vagy két órája csöpög a víz, ugyanígy a wcben is, ahol olyan nyirkos illat van, mintha gőz lenne, amúgy a konyha a szoba sarka is vizes lett, az előszobában is van vagy két három vizes folt, a bejárati ajtó mellett is lefolyt a víz, pont a biztosítékok mellett, ott van egy csík a földig.


Szóval csodás élményt kaptam a felső szomszédtól, mi másra vágyhatnék így vasárnap délelőtt?:) Kíváncsi leszek mennyire fog nyom nélkül megszáradni, mert a lakás nagy része ki lett festve az elmúlt egy évben, és annyira nem vágyom foltokra, viszont a fűrdőszobában és a wcben olyan kékes nyomot látok, de ott ázott a legjobban. Vagy kékfestő, vagy mosógép, vagy náluk kék a fal, és attól, vagy nem tudom.

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_746022010. október 17. 22:08

    Most legalább el lehet kapni a grabancánál a közös képviselőt. A kár megtérítése rá is fog tartozni. Egyszer én öntöttem el a házat, mikor kifolyt a mosógépemből a víz. :D De sikeresen megállítottuk a folyást.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. október 17. 23:46

    [Treen](#10904099): voltam fenn nála szólni, kikiabált az ajtón, hogy tudja és takarítja és köszöni, hogy szóltam neki, de ki nem jött. Kíváncsian várom, hogy mennyire fog megszáradni a nyom nélkül. Egyébként miért pont az Uránusz?

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_746022010. október 19. 12:08

    [IO](#10904420): Remélem azóta megszáradt.
    Miért pont uránusz? Mert a magyar változatban szépen elcseszték és férfi volt addig amíg nem változott át. :)

    VálaszTörlés