2010. október 14., csütörtök

Az otthon melege

Az elmúlt napokban itt volt látogatóban édesanyám, és fura módom nagyon hamar megszoktam, hogy amikor hazajövök van itthon valaki, vagy munka után van kivel találkozni, nem utaztam egyedül és nem töltöttem egyedül az estéket, volt kihez szólni, volt kivel együtt enni, és a lakás is sokkal inkább otthonként funkcionált, mint amikor egyedül vagyok itthon. Most hogy elment nem is akaródzott hazajönni, ráadásul a Kedvesem is dolgozik, ő sem tud átjönni, szóval egyedül vagyok itthon, ami nem túl jó érzés, ami azt illeti kifejezetten rossz.

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332010. október 15. 0:11

    [bluemoon](#10896416): ideje volna, csak nem annyira könnyű.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_746022010. október 15. 12:08

    [IO](#10896755): Nem könnyű, de, ha az akarat meg van az már fél siker! ;)
    Igen, ha párban van az ember akkor valóban tök szar egyedül lenni otthon. :( Azért jó volt, hogy ott volt a mamád, ha nem is sokat. :)

    VálaszTörlés