2010. október 5., kedd

hétvégről

A hétvégén voltam keresztapáméknál nagyobb családi összejövetelen. Addig addig terveztem az utamat, hogy a végén teljesen véletlenül sikerült elég gyorsan leérnek, mert habár eredetileg úgy volt, hogy tesómék után nagyjából 1 órával érek oda, gyakorlatilag fél órával előttük megérkeztem, de megvártuk őket is, mert egyrészt elém is késve értek ki, másrészt pedig elméletileg a vonatuknak meg kellett volna jönnie 10 perccel azután, hogy kiértek elém a többiek. A vonat, mivel IC volt csak a szomszéd településen állt meg, de így több, mint fél órát lehetett spórolni időben, így azzal mentem, és át is jöttek értem, igaz szokásomhoz híven nekem kellett várni arra, hogy megérkezzenek akik elém jönnek ki az állomásra, ehhez nagy érzékem van ám:)


Délután visszakísértük tesómékat a vonathoz, mert ők mentek is haza, és hogy el ne késsenek, már majd egy órával előtte akartak indulni, és olyan 50 perccel indulás előtt el is indultunk, hogy le ne késsék a vonatot, átkocsikáztunk lassan, így olyan 40 percet kellett csak várnunk a vonatra, gyakorlatilag szinte szétfagytunk.


A vonaton egy olyan 4-es ülésbe szólt a jegyem (a pénztáros szerint az ablak mellé, a valóságban azonban pont a folyosó mellé), ahol egy esküvőre tartó két külföldi és magyar barátjuk utazott, végig angolul folyt a csevej és én mindent értettem (na jó 98%-ban), egészen addig, amíg nekem sikerült kérdést feltenniük, na akkor egyből lefagytam elsőre:), aztán már ment az is:), és így legalább hamar eltelt a közel 4 órás utazásom. Azért, hogy a vonatozós élményeim egy helyre tegyem, visszafele is megvolt, ugyanis a változatosság kedvéért a keletiben az egyes vágányra futott be az IC, ami ráadásul nemzetközi vonat is egyben, így az utazás egybe volt kötve egy lehetetlen küldetéssel is, nevezetesen, hogy a keleti 1 vágányáról 20 perc alatt átjussunk a nyugatiba, azért a továbbmenő vonatomat láttam elmenni a messzi távolban...


Szóval jól eltelt a hétvége, láttam nagyon aranyos hosszú szőrű kiscicát, tényleg cuki volt:) Ettem szőlőt, ami majdnem olyan édes volt, mint a citrom, de a tövéről lehetett leszedni:)

3 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_751182010. október 5. 2:12

    értem a matekpéldát, de hol a kérdés??? XD
    (ezt a bejegyzést nem fáradtan kellett volna elolvasnom)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1112262010. október 5. 8:02

    A citrom tövéről szedted a szőlőt?!
    :D

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. október 5. 20:42

    [tamás](#10872108): :D nincs kérdés, nem kérdés, hogy a küldetés lehetetlen:) de te hol láttál ebben matekpéldát? tele van számmal az igaz:)
    [defalla](#10872268): nem, a kerítés tövéről:D

    VálaszTörlés