2010. október 11., hétfő

Az elmúlt napokról

Az elmúlt pár napban nem nagyon volt kedvem még megmozdulni sem, inkább csak pihenni és gyógyulni, de mostmár az arcom is a sajátom lett, a vele járó láz is elmúlt, szóval sokkal jobb a helyzet, így holnap már újra dógozóban:) Vasárnap egyébként már egészen élénk voltam, még boltba is elmentem, mondjuk azért kellett, mert itthon szinte semmi nem volt, és anyu is jött hozzám néhány napra és mégse fogadhatom úgy este, hogy tök jó, hogy megjöttél, nincs itthon semmi kaja, és már minden környékbeli bolt be is van zárva. Szóval vasárnap mivel már lázam nem volt, csak még az arcom volt kicsit nagyobb a kelleténél:) gyorsan rendet vágtam itthon. Ma reggel már úgy készültem, hogy megyek dolgozni, de még reggel vissza kellett menni a dokihoz, és ő még azt mondta maradjak itthon ma, így aztán hazajöttem, ami nem baj, legalább egy kicsit több időt tudtam anyuval együtt tölteni.

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1112262010. október 11. 22:02

    mindenrosszbanvanvalamijó....
    Tessék spájzoln, jönnek a mínuszok és a deciméterben mérhető havak ;)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. október 11. 22:22

    [defalla](#10888117): Hát igen, nálam még nincsenek nagy készletek:) De most hozott anyu két üveg mézet is, hogy legyen:) szóval van ami már alakul, pedig otthon van több kiló cukor, liszt, két fagyasztó tele mindennel, plusz egy kamrányi lekvár és befőtt, itthon viszont mivel én ritkán főzök (SPF szerint csak akkor, ha jó film megy a tv-ben, de nem is) és nem is eszek túl sokat, így mindig csak kevés kaja van itthon, viszont mivel most ketten vagyunk, így azért több fogy, meg mivel már pár napja szarul voltam, és nem vásároltam, így már a készleteim is fogytán voltak.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1112262010. október 12. 8:03

    [IO](#10888187): Szó sincs arról, hogy vitába keveredjek veled, de kajának nem csak azért kell otthon lenni hogy időnként csipegessetek, hanem azért is, hogy ha váratlan kedves vendég érkezik, legyen mihez nyúlni főzésileg ;)
    Nem utolsó sorban pedig megnyugtató, hogy nem kell szaladni kajaboltot keresni. Nem mondom, hogy nem jó a méz füstölt szalonnával, vagy a lekvár gyulai kolbásszal, de vannak attól istenesebb eledelek is, amit főzni kell. Egyébként én mindenkinek ajánlom a főzést, az is egy alkotás s lehet közönségdíjas is, a közös főzés pedig különösen jó dolog. Egyébként az almás elég jól sikerült, rögtön elfogyott - nem volt ideje kihűlni :D

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. október 13. 22:11

    [defalla](#10888943): Igazad van, ha jön egy kedves vendég, akkor jól jön, ha van mihez nyúlni, mivel megkínálni őt, őket:)

    VálaszTörlés