2010. október 18., hétfő

8. nap: valaki aki pokollá tette az életedet, vagy pocsékul viselkedet veled

Na ez lehetne egy hosszú felsorolás, szerintem ilyen szinte mindig van aktuálisan is az ember életében, vagyis az enyémben tényleg szinte mindig volt valaki, és most is van olyan, aki esetén jobban örülnék ha nem ismernénk egymást.


Egyet azonban konkrétan kiemelnék: régen volt már, amikor gimibe kerültem édesanyám az egyik ismerősünkre bízott, hogy ő, aki már ismer mindent a suliban kicsit legyen a gardedámom. Ezzel a sráccal már sokkal korábban is ismertük egymást, ráadásul a szüleink egy baráti társaságba jártak, szóval elég gyakran találkoztunk korábban is, de igazán pokollá csak a gimiben tette az életem, az első év második felében, miután már az összes többi elsőst elrakták a szobánkból, és már csak én voltam, akit piszkálni tudott, hogy már az igazgató is behívatott minket, hogy szexuálisan zaklat engem, ami mondjuk nem volt igaz, és kicsit később engem is elraktak a szobából egy este hirtelen, miután meglökött a széken és bevágtam a fejem egy szegbe, valójában nagy mázlija volt, hogy következő évben is bevették a koliba, de én sok éven át utáltam őt, mostmár lassan kezd semleges lenni, de nem nehéz úgy, hogy mondjuk évente egyszer ha látjuk egymást pár perc erejéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése