2010. október 27., szerda

Szemekbe zárt titkok

Egy szerelem, mely olyan mély, megrendíthetetlen és őszinte, hogy az örökké tart. A szerelem, mely ott látszik, amikor belenézel a szemébe. A szerelem, amelyet nem koptat meg az idő vas foga sem, mely akkor sem múlik, ha a szeretet személy már nincs melletted. A szerelem amely erőt ad, kitartóvá, eltökélté tesz.


A szerelem, melyről nem is tudod, hogy van, melyet még magadnak sem mersz bevallani, melyről tudod, hogy esélytelen, soha nem teljesül be, vagy csak sok-sok év múltán.


A szem, ami a lélek tükre, ami elárulja sötét titkát, az egyetlen, ami bizonyítékként szolgál, és ösztönöz az igazság felderítésében és bizonyításában.


Egy gyilkosság, mely még 25 év után is kísért.


Szóval moziztunk, s mondhatom ez egy igazán jó dél-amerikai film.

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162010. október 28. 10:31

    ja, ez egy film? pedig már kezdtem elfolyni a széken, hogy milyen szépeket írsz. :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. október 28. 20:21

    [Thia](#10927009): a szöveg eredeti IO, nem a filmből vettem:) csak arról írtam:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_367292010. október 29. 21:16

    thia, milyen picsa vagy :))

    hallottam erről a filmről, nekem is be van célozva.

    VálaszTörlés