2010. február 6., szombat

havazik

 



Most kezdett hatalmas nagy pelyhekben havazni, nekem nagyon tetszik. Megállapítottam, hogy ha így havazik, akkor egy óra alatt simán 20 cm hó is hullhat. Rajtam kívül nem hiszem, hogy túl sokan örülnének ennyire a hónak, legalábbis a felnőttek közül. Valamelyik nap a kollegák azt beszélték, hogy remélik nem havazik már sokat, mert ez olyan bosszantó, meg csak karácsonykor szép, ilyenkor már nem kell a hó. Én nem értem ezt a hozzáállást, maximum annyi van, hogy ilyenkor el kell takarítani a járdánkról, hogy ne csússzon, és óvatosabban kell közlekedni, és tovább tart elérni egyik helyről a másikra, de a havas táj az olyan szép szerintem, ahogy a fákat belepi a friss hó, olyan festői ilyenkor a táj. Szóval tessék örülni a hónak!:)


 

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1381902010. február 6. 22:09

    Én örülök, és felnőttnek is örülni fogok neki. Bár 14 évesen félig már annak érzi magát az ember:D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. február 6. 22:27

    Tartsd meg ezt a jó szokásod a későbbiekben is:)

    VálaszTörlés