2010. február 1., hétfő

#135

Mennyire gyakori dolog, hogy a blogvilágban magázódnak egymással? Kedves olvasóim, felmerült valamelyikőtökben az, hogy ha írtok nekem bármi kommentet, akkor azt magázódva fogalmazzátok meg? Annyira úgy fogalmazok, hogy abból arra a következtetésre lehet jutni, hogy megsértődnék, hogyha valaki letegeznének?

Hogy ez honnan jutott eszembe?

A következő kommentet írtam:

"Egyébként könnyű piszkozatolni, nekem is sikerült már ilyet csinálnom csak laptop egérpadjára (vagy mi az) kellett tennem az egyik ujjam, és úgy piszkozatoltam egy bejegyzésem, hogy észre se vettem, hogy csináltam valamit. De a laptopokkal szoktam volt ilyeneket csinálni, az a legjobb amikor gépelek nagyban, és véletlenül hozzáérek, és a gépelést teljesen máshol folytatom és utána csodálkozom, hogy az egész szöveg zagyva.:)"

Amire a következő választ kaptam:

"IO: az ön által keresett kifejezés: "tacspad""

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162010. február 1. 23:07

    Jaj nem, antigocsi nem magáz téged! Neki ilyen furcsa a humora :))) Én egyszer már megkérdeztem tőle, hogy mi baja van velem, mert mindig úgy éreztem, hogy beszól. De aztán tisztáztuk, hogy nem is szól be, csak ilyen fura a humora. :))))
    Egyébként én még sehol nem találkoztam azzal, hogy a blogvilágban bárki magázódna, de nem is rossz ötlet! :)))) Öööö, izé, ugye nem gond, ha önt azért tegezem?

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. február 1. 23:19

    Igen, én is azt gondoltam, hogy viccből mondja, de aztán a végén már nem tudtam mégsem teljesen eldönteni:), hogy mi van. Nem gond, ha tegez kedves kisasszony:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_846162010. február 2. 23:07

    Köszönöm, hogy tegezhetem ....! (<-tetszőlegesen választható rész)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. február 2. 23:23

    :) Ilyen nehéz feladvány?

    VálaszTörlés