2010. február 23., kedd

két szám

Az elmúlt napokban két szám járt a fejemben, az egyik a trópusi zápor sá lá lá lálá..., ami egy Boney M szám magyar változata, de azt nem találtam meg magyarul, csak az eredetit, de annak kicsit másabb a szövege.


Csak hull az eső és én álmodom:









A másik a pókerről jutott eszembe:









Eddig még nem láttam képet Lady Gagáról, csak azt hallottam mindig, hogy milyen csúnya szegény, de ahogy most láttam nem is annyira csúnya, az arca szerintem szép, de a haja az tényleg borzasztó, meg hát az öltözete is. Azért azt megnézném, hogy úgy valójában milyen haja van, mert szerintem ez paróka.


Mondjuk a szörnyű ruhákért nem kell a szomszédba menni, láttam ma néhány képet az idei Operabálról, és hát hihetetlen milyen ruhákat vettek fel oda az emberek.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. február 23. 12:39

    És azt hallottad róla, hogy állítólag férfi csak nőnek adja ki magát? o_O
    Kérhetnék tőled egy szívességet? ^^A blogomra kiratkatm 2 cikket...de nem tudom igazából eldönteni, hogy melyiket adjam le...lényegük ugyan az csak máshogy vannak megfogalmazva, egy kcisit..ha szépen megkérlek elolvasod és kifejted a véleményed? :) Persze csak ha lesz egy kis időd! ELőre is köszönöm!!:)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. február 23. 21:20

    Tényleg? Ezt még nem hallottam, de én nem túl sokat hallottam róla, viszont a wikipedian megnéztem, hogy mit írnak róla, és a teljes neve alapján szerintem nő, de persze manapság már bármit meg lehet változtatni, csak még olyan fiatalnak gondolom ehhez:)

    VálaszTörlés