2010. február 24., szerda

Néhány aranyköpés

Kaptam egy e-mailt melyben az alábbi aranyköpések voltak, amiket callcenterben dolgozók hallhattak a betelefonálók szájából. Szerintem nagyon jók. Van benne néhány igazán magvas gondolat, logikus gondolatmenet, stb. így aztán ne csodálkozzatok, ha esetleg nem értitek egyből meg, hogy mit szeretne mondani. Néha azon gondolkodtam, hogy biztos magyar az ügyfél...


Egyébként láttam néhány képet az Operabál színe javáról, azok fényében ezeken a mondatokon sincs nagyon mit csodálkozni...


Szóval jó szórakozást:)


Monggyad mán az autód telefonszámát,mert folyamatban vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Apám nevében telefonálok,mer ő már mem ért ezekhez a gombokhoz és nálunk az OTP-ben nincs is Erste


- …kérném a szerződésszámot…
- ööö… fejből nem megy, tudja én villanyszerelő vagyok.
- Kérek szerződésszámot
- Megint mondjam el? Most ütöttem be,nem elég?


Állítson má ki egy igazolást hogy eviszik az autómat ha nem fizetem a részletet me megtudták hogy 6 milliós autóm van és el akarják venni a szociális támogatásomat!

Szeretném megvenni ezt a motorkerékpárat..

Van egy részletünk és azt szeretnénk lefizetni…..


- Hol vannak maguk helyileg?
- Budapest, Népfürdő utca ...
- Itt vagyok a Visegrádi utcában, bontanak egy nagy épületet, nem ez az?
-………………OOOOOOOOOOOOOOOOO


Kértem egy zárójelentést !?


Mi lízingelünk Önöktől 2 autót. Az egyik Suzki, a másik vagon R!


Mondanám a rendszám táblát...


Szeretném lezárni a hitelemet,de úgy,hogy nem fizetném ki….


Mindig meg vagyok csúszva, ha látja ott a kórlapmat!


Ügyfél reagálása egy diszkontálásra:
Mit szólsz, nyertünk egy kis pénz itt is, úgyhogy kb. 1.500.000 Ft megmarad, boldog vagyok o-ó-ó-óóóóóóóóóóóóó. Hiányzol Kincsem!

Küldjenek már több csekket most,mert most tetszik az árfolyam!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Én a múlt héten befizettünk


Egri nizzan autó szakautóba mentem be, és vettem egy nizzan autót, aminek az árát részletben vettem fel 2,3M forintot és ennek az ára 3,3M forint lesz részletben, 60 hónapra…


Kapcsolja mán nekem azt ahol a késedelemre lehet késedelmi haladékot kérni….


Megkaptam ezt a végzést, hogy megkértem, hogy számolják el a végelszámolást


Én nem az ügyfélszolgálattal szerettem volna beszélni,de megnyomtam 375 gombot hanem egy ügyintézővel….


Maguk lízingeznek nekem egy gépkocsikészüléket


Az opciós nyilatkozat kapcsán üf. mondta:
"EZ OLYAN MINT A LAKÁSMAFFIA! NEM ÍROM ALÁ!"

- Szerződésszámot vagy rendszámot tud mondani?
- Azt nem,csak házszámot…….

Már annyira bevoltam zsongva,hogy fel ne mondják a szerződést!!!


Avvaz a izéval hívtam magukat


Legyenek szívesek a módosítási összeget az autó vételárába kalkulálni bele.


- Milyen számról jött a fax?
- A munkahelyemről


Ki szeretném fizetni a motromat, ehhez kérek egy teljes hiteldíjmutatót


Egy gépjármű kocsi felől érdeklődnék..


Kértem önöknek egy diszkontálási kérelmet..


- Levelezési címet szeretnék módosítani.
- Kérem küldje el írásban a kérelmet. Faxszámot illetve e-mailcímet tudok mondani,melyiket mondjam?
- A levelezési címet..

Egy olyan kérdésem van hogy 2 évem van hátra??


Amit mondott ezt átrágjuk és majd valamilyen formálisan jelentkezünk ez ügyben


Ma meddig vannak maguk üzemben tartva….?


Ha befizetem az összeget akkor minden GITT ugye???


Egy diszkontállás volt megbeszélve 15:00-ra a Vizafogó 24-26 számba………………….


Egy törzskönyvért és egy kitörlésért jöttem..

Megmondom az őszinteséget,hogy ne legyen kalamajka


Megkaptam a kocsinak a bizonyítványát…


Maguk ha látják, hogy valaki nem fizeti bé a havi kőtségét, mert elvesztette a csekket, nem kűdenek másikat? Még azt is kérni kell?


Az erszte lízingtől vettünk fel ilyen autó hitel személy kölcsönt


Nem tudom, jó helyen kereskedek-e…


Errre a szerződésszámra kell befizetni?

- Megtudná mondani,hogy mennyi a havi törlesztőm?
- 19.384.-Ft
- Haha,ennyire fasza a Ft?


Mekkora lesz az izé és mi rakódik rá?


Ha vissza adnám az autót,annak mi a Mottója???


- Jó napot! Kuhajda Ákossal szeretnék beszélni.
- Foglalt a vonala, tudok helyette segíteni valamiben?
- Hát nem tudom? Ön csoportos beszedési megbízás?
- ????

Üf a beszélgetés végén : Hölgyem, maga kedvesnek nem kedves de gyors és hatékony. Köszönöm szépen..


- Milyen néven van a szerződés?
- Az enyémen!

- Kérek egy csekket a címem alá!
- Rendben,kérek egy rendszámot!
- Iréerr hatszsz…
- Tudná betűzni? Válasz ua.
- I,mint Ilona?
- Azt hol találom?

- Rendszám?
- Alfa rómeo

Önöktől lízingbe van részletfizetés kocsi


A férjemnek van egy Szitróen Szarabrékje önöknél...


- Totál káros lett az autó?
- Dehogy a saját lábán vittem be a szervízbe...


Én társ lízing vevő vagyok


Egy megváltási számítást kérnék..


Asszonyka: a férjemnek nem volt ideje befizetni a havidíjakat,mert előzetesben van


EGY IZÉT SZERETNÉK MEGTUDNI MAGUKTÓL


Csak azért telefonálok,mert az autóm bíróságon van..


Szeretném tudni a mai napot, milyen a fennmaradás,


Mennyi a lemaradásunk??


Ha már már meg tetszett találni a szerződésem, be tetszik nekem nézni?


Ügyfél nem érti,hogy miért van elmaradása.
Neve: Homályos Attila…


szerződésszámot nem tudom, mondom a forgalmiban a forgalminak a rendszámát


Meghalt a férjem. Nem azért mert el akartam hagyni,csak úgy meghalt.


- Pontos számítást készítsünk?
- Nem,elég ha szóban el tetszik küldeni...

Van egy micsubicsi láncerem amit maguknak fizetek


Elnézést kérek,hogy zavarkodok...

Édesanyám nevében kaptam egy felszólítást a kék Suzukira,kérem siessen,mert lejár a telefonom!


Kaptam egy különdíjat 8500Ft-ról


..Értem akkor a lányomnak 196 ezer forint TÚLTARTOZÁSA VAN….


- Énnekem Mező István élettársa, ami azt jelenti, hogy én 150e forintot bevittem az ersztebank fiókba…
- Mondana egy szerződésszámot, hogy mégis tudjam, miről beszélünk
- Hát, autólízingrűl

Azért zavarkodnák,mert hétfőn fognám csak kifizetni az elmaradásomat erstés alapon.


Van egy autó lizinges futásom...


Kaptam önöktől egy téritvényes izét borítékban...


Most hétfőn fizetettem be bankfiókba 17.000 Ft.-ot szerdán.


Lekértünk egy ilyen milyen összeg van még hátrát


Igaz,hogy feladtuk az autót..


Egy olyan szám kell, amire el tudom utalni az ótót


Elnézést, de nem tudom,hogy jó helyre nyomogattam-e magam??


Kaptam önöktől egy fizetési felszólítást,de nem tudok elmenni rajta…..


….. de így a kompúterbe nem vagyok benne, ha meg tetszik nézni?


Jó napot!
Azonnal kapcsoljon nekem valakit az autófinanszírozási zrt-nél aki autófinanszírozással foglalkozik….!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése