2010. február 20., szombat

#156

Most hallottam a tévében egy reklámban, hogy közeledik a karácsony... mondjuk tényleg közeledik, már csak olyan 300 nap és itt is van:) Egyébként egy tollkészlet reklámjában hallottam ezt. A reklám azt hangsúlyozza, hogy milyen elegáns is ez a toll, és közben folyamatosan szól a fanfár, vajon, ha én használnám a tollat, akkor is folyamatosan hallanám a fanfárokat?

Mostanában nem annyira szoktam hallani, hogy bárki is használna rotringot, de ebben a készletben az is van, igaz nem így hívják, nem is gondoltam eddig, hogy van neki másik, magyar elnevezése is: töltőceruza.

A toll egyébként töltőtoll, ami tényleg elegáns, már eleve van abban valami elegancia ha valaki azzal ír, régen írtam én is ilyennel, van is otthon több is, szeretem is, csak olyan sokszor kell feltölteni, ez az egy hátránya van.

Egyébként én általános iskolában azzal tanultam írni, nekünk azzal tanították, mert azt mondták, így majd szebben fogunk írni, hát évekkel később már tényleg sikerült is szebben írni, habár akkor már rég nem töltőtollal írtam:)

Akárcsak a reklám én is azzal zárom ezt a bejegyzést, hogy boldog karácsonyt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése