2010. február 20., szombat

sport

Láttam most egy ugrálóköteles bemutatót, hát hihetetlen mit meg nem lehet azzal is csinálni, és roppant látványos, de oda is kell ügyesség, és erőnlét, és nagyon ügyesen kell tartani a ritmust, amivel mint tudjuk nekem problémáim vannak:) Az ugrálókötelezés egyébként szerintem inkább amerikai sport, habár nálunk is mindenki tud, mert tanuljuk az iskolában vagyis mi biztos tanultuk, de az efajta profi ugrálást nálunk nem láttam még, csak amerikai filmekben. Ha sportokat nézzük, szerintem a tánc mindközül a legkellemesebb:)


Egyébként ugye most megy a téli olimpia, úgy tűnik most nekem, hogy ez érdekesebb mint a nyári szokott lenni, érdekesebb, mert annyival látványosabb tud lenni sokszor, legalábbis sokkal könnyebb észrevenni benne a hibákat, és sokkal gyakoribb is a hiba, mint a nyári sportok esetében. Némely szám egyszerre roppant látványos és félelmetes is, gondolok itt a lesiklásokra, a síugrásokra. A lesiklásnál egy pár sílécen robognak lefelé egy meredek pályán, ami úgy tűnik, mintha soha nem akarna véget érni, és közben nagyobb sebességet érnek el, mint amivel az autópályán lehet haladni. 140 km/h-s sebességgel száguldanak le és nincs légzsák, meg mindenféle biztosítóberendezés, és olyanokat tudnak esni. Azért belegondolva nem semmi, hogy a síléccel a lábukon akár több, mint 120 km/h-s sebességgel elesve fel tudnak úgy állni, hogy gyakorlatilag semmi komolyabb bajuk nincs. A síugrás meg, ahol olyan 100 métert repülnek a levegőben a hegyoldalon lefelé, és utána két lábon érkeznek meg a földre, hát én már a magasságtól pánikolnék, nem hogy a sebességtől, és a leszállástól. Szóval a téli sportok sokkal érdekesebbek tudnak lenni, mint a nyáriak.


Ja és a focit meg nem szeretem:) és nem is értem miért vagyunk úgy oda érte, amikor  abba még csak jók sem vagyunk már egy ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése