2010. február 21., vasárnap

póker

Azt eddig is sejtettem, hogy nem tudom rendesen a póker szabályokat, és már elfelejtettem azt is amit tudtam, mert olyan régen játszottam. Na ma már biztosra tudom, hogy nem nekem kéne elmagyarázni másoknak, hogy hogyan kell pókerezni, mert abból aztán élvezhető játék aligha jön ki. Persze én csak a legegyszerűbb otthoni hobbipókert játszom, de most rájöttem, hogy nekem csak annyi maradt meg biztosra, hogy van benne olyan hogy két egyforma, meg kétszer két egyforma, meg van három egyforma is, meg van színsor, és ennyi:) Gondolom ennél szakszerűbb nevek is vannak, meg egy kicsit több kombináció, de azokat vagy már elfelejtettem, vagy nem is tudtam:)

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062010. február 21. 21:26

    Én is így vagyok, tudok ugyan pókerezni, de a szakneveket azokat nem tudom.. :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. február 21. 22:23

    Én most azzal szembesültem, hogy már játszani se tudok, ha nincs ott még valaki, aki tudja a szabályokat.

    VálaszTörlés