2010. február 19., péntek

új divathullám?

A héten egyik nap munkába menet a metrón láttam egy csajt, akinek a lába között egy pamacs látszott ahogy ment előttem. Elég vicces látvány volt, majdnem hangosan felnevettem. Azt nem tudtam eldönteni, hogy tudatos volt ez a viselet, vagy sem, és mivel pont olyan színű volt, mint a nadrág, így azt sem tudom, hogy az vajon a nadrág része volt, vagy a sál vége. Mindenesetre hihetetlenül hülyén nézett ki szerintem azzal a pamaccsal a lába között:) Egyébként meg térdig érő csizmát, térd felett véget érő zöld bársony rövidnadrágot, és valami rozsdaszínű prém rövidbundát viselt, szerintem nem nézett ki jól együtt ez a kombináció, úgy éreztem, hogy elegáns és modern akart lenni, csak ez valahogy nem sikerült neki.


Szóval ez a pamacs a legújabb divat? Egyébként előröl nem láttam, lehet akkor tudnám, hogy tulajdonképpen mit is láttam:)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése