2010. február 5., péntek

#139

Náthás vagyok, mostmár rendesen, és már nagyon unom. Emiatt aztán kicsit nyűgösebb is vagyok a szokásosnál, ma már sikerült egy sort veszekednem egy idióta buszsofförrel, pedig én nem is vagyok az a típus aki foglalkozik az ilyennel. Egyébként az volt a baj, hogy egy utas nem mutatta fel a bérletét, és ezért nem volt hajlandó elindulni, de szólni se neki, hogy mutassa meg a bérletét, csak álltunk. Ez egy új busz volt, van rajta hangos utastájékoztatás, olyan hihetetlenül nagy dolog lett volna bemondani, hogy legyen szíves visszafáradni? Nem ő ül, mire én meguntam, odakiabáltam neki, hogy honnan tudnánk miért állunk, miért nem mondja be, majd hátrább mentem és a jó kis náthás hangomon megkérdeztem ki szállt fel utoljára, erre rámutattak egy nőre, aki rájött a dologra és előre ment. Tényleg nem szoktak felkapni a vizet ilyeneket, és főleg nem intézkedni, de most valahogy muszájnak éreztem. Miért kell egy ilyen dolog miatt szívatni a jónépet egy szolgáltatónak? És annak aki nem járatos a távolsági buszokon szokásos rendben, annak miért kéne tudni, hogy a bkv járataival ellentétben itt fel kell mutatni a bérletet felszálláskor?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése