2010. február 11., csütörtök

Who I am --- Aki vagyok

Ha első ránézésre azt is gondolod, hogy ez a bejegyzés rólam fog szólni, akkor tudd, hogy tévedsz, legalábbis abban, hogy mindent megtudsz rólam. A cím egy dal címe, amit mostanában párszor már hallottam, és minél többször hallom, annál jobban tetszik, mert jó a szövege. Általában nem azok a dalok, zenék jönnek be, aminek úgy érzem, hogy van mondanivalója a számomra, van mondandója a szövegnek. Ez egy ilyen dal.









És íme a szöveg:



Nothin makes sense nothin makes sense anymore
Nothin is right nothin is right when youre gone
Loosin my breath loosin my right to be wrong
Im frightend to death
Im frightend that I wont be strong


I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
Im looking past all the madness
But thats all I have
But I want someone to love me
For who I am


Im shakin it off Im shaking off all of the pain
Youre breakin my heart your breakin my heart once again


I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
Im looking past all the madness
But thats all I have
But I want someone to love me
For who I am


És most magyarul:



Semminek sincs értelme, semminek sincs értelme már
Semmi sem igaz, semmi sem igaz, amikor elmész
Elhagy lélegzetem, már nem tévedhetek
A haláltól félek
F
élek, hogy nem leszek erős


Akarok valakit aki szeret,
Olyannak amilyen vagyok
Akarok valakit, akinek szüksége van rám
Ez annyira rossz? A múlt őrültségein keresztül nézek De ez mindenem
De szeretnék valakit aki szeret
Olyannak, amilyen vagyok


Lerázom, lerázom a fájdalom egészét
Összetöröd a szívem, összetöröd a szívem mégegyszer


Akarok valakit aki szeret,
Olyannak amilyen vagyok
Akarok valakit, akinek szüksége van rám
Ez annyira rossz? Minden őrültségen keresztül nézek De ez mindenem
De szeretnék valakit aki szeret
Olyannak, amilyen vagyok



1 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332010. február 11. 23:32

    Nem mindenki az aminek látszik, erre is utal a szöveg is, de a klip méginkább, a táblákon ilyeneket lehet látni: a katona nő aki anya, a magabiztos punk, aki nem talál magára, az lázadó lány, aki kitünő tanuló.

    VálaszTörlés