2009. november 4., szerda

csillag születik


A hétvégén néztem a fent említett műsort, vagyis csak egy részét, mert csak a második felét tudtam elkezdeni nézni, kicsit sajnáltam, hogy lemaradtam az elejéről, főleg azért, mert a két műsorvezető folyton azt emlegette, viszont nem mutattak belőle egy másodperci részletet sem, hogy legalább legyen némi fogalmam arról, hogy miről beszélnek...



Aztán a műsorban elérkeztünk az utolsó számhoz, a Strokes nevű formáció került a színpadra, ők azok akik mindenféle színes csővel zenélnek, már a selejtezőn is amikor láttam őket megfogott, hogy milyen érdekes, mennyire felismerhető és dallamos zenét lehet kicsikarni azokból a színes csövekből. Néztem őket, és arra gondoltam, hogy most nem egy konkrét zeneszámot játszanak el, hanem inkább egyfajta egyveleget, tetszett ahogy ott közben mozogtak, mert az is egy játékos történetnek tűnt. Aztán egyszer csak azt fedeztem fel, hogy az egyik közülük ismerős, közelebb mentem a tévéhez, hogy jobban szemügyre tudjam venni (mert lehet bármekkora a képernyő, ha a kamera nem közelít rá, akkor nem túl nagy rajta az emberek arca, és az sem segített, hogy kapucni is volt rajtuk), és egyre biztosabb voltam abban, hogy igen, jé az ott az én ismerősöm:) Aztán amikor a produkció végén bemondták, hogy hová való a csapat, akkor egész biztos lettem benne, hogy ő az, meg amikor a zsűri elé járultak, akkor már közelebbről is láthattam őt. 



Nemcsak én, de a zsűri is jónak tartotta a produkciót, így előkelő helyet értek el a zsűri által állított sorrendben is, de a műsor végén kiderült, hogy a közönség is őket favorizálta, mert összesítésben ők lettek az elsők. Ehhez gratulálok, és csak így tovább:).



A történethez hozzátartozik az is, hogy az adás után 3 nappal felfedeztem, hogy még üzenetet is írt ez az ismerős még az adás előtt, hogy felhívja figyelmünket arra, hogy csapata benne lesz a tévében, de anélkül, hogy ezt tudtam volna, magamtól is sikerült felfedeznem, szóval nem is vagyok olyan vaksi:).



 Ui: egyre profibban linkelek, vagy csak most sikerült könnyen megtalálnom, azt amit kerestem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése