2009. november 18., szerda

variációk egy témára

Hétvégén láttam egy filmet, immár nem először. Felfedeztem benne egy dallamot, amit be is tudtam azonosítani! Ez nagy szám ám, én általában nem tudom mi a dal címe, és ki az előadó. Na de most tudtam, hogy mi a címe, és ezért rá is kerestem és a következőket találtam.


Az eredeti verzió:









Aztán egy másik verzió, amit szintén már ismertem:









Aztán felfedeztem egy harmadikat is, ami nekem újdonság volt, de amikor otthon megmutattam, hogy ni mit találtam, akkor egyből azt a választ kaptam, igen, ezt már ismerem:) Szóval lehet csak nekem újdonság, de mint mondják az újszülöttnek is minden vicc új. Szóval íme a harmadik:








5 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332009. november 18. 22:29

    Úgy látom sikerült:) Szóval láthatod is Thia:)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_846162009. november 19. 21:49

    Látom is! ügyi vagy! Büszke vagyok rád! :)))

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. április 18. 20:54

    A Connie Talbotos videó már nem volt elérhető, ezért cseréltem, ugyanaz a dal hallható most is, csak egy másik videón.

    VálaszTörlés
  4. augusztus 31.
    http://www.youtube.com/watch?v=0UVHup-j5Bc&sns=em
    http://www.youtube.com/watch?v=ck8z_Rb07VY&sns=em
    Nekem ez a két kedvencem :)
    Alejandro

    VálaszTörlés