2009. november 8., vasárnap

most olvastam


Most olvastam ezt itt, ami nagyon tettszett, majdnem hangosan felnevettem a vonaton, melynek kapcsán elgondolkodtam, hogy nekem milyen hasonló élményeim voltak már. Azért nem oda írok kommentet, mert a bejegyzés már több mint egy éves, s már nem akarok oda írni, lehet amúgy nem is lehet. 



Elöljáróban elmondanám, hogy én nem vagyok egy nagy kávés, kávét inkább az íze kedvéért iszom, mert hatása aztán semmi nincs rám, kávézás után is nagyon jól tudok aludni, ha van mégis valami hatása maximum annyi, hogyha túl sokat sikerül inni belőle, akkor rosszul kezdem érezni magam. Ennek ellenére már kétszer is sikerült olyan kávéval megkínáljanak, ami nem az eredeti recept alapján készül. Az egyik, időben korábbi élményem a borvizes kávé, ami majdnem olyan, mint amit Thia ivott, azzal a különbséggel, hogy itt nem sima ásványvíz van benne, hanem vastartalmú természetes ásványvíz, ami pl Erdélyben csak úgy természetes forrásból is jön. Az íze bizarr, nem lopta magát a szívembe. A másik pedig a Pepsi twist és nescafé elegye, amely nagyon erős, ütős italt eredményez, de nekem ez is kicsit furcsa ízű. Szóval megállapítottam, hogy amikor néha kávézásra szánom rá magam, akkor inkább a hagyományos kávét választom, vagy a sima instant kávékat, kappucsínókat, és nem kísérletezek. Egyébként a kappucsínóból is a por alapú ízlik csak, amit kávéból és tejhabból elegyítenek, az nem annyira jön be, vagyis én azt kávénak tartom és nem másnak.

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162009. november 8. 23:41

    Szerintem lehet oda írni, csak én már nem szoktam visszamenni válaszolni, mert mindig azt gondolom, hogy úgyse megy már vissza az illető ahhoz a bejegyzéshez, hogy válaszoltam-e a kommentjére. Érted-e? :))) De ha gondolod, nyugodtan kommentelj, mert a komment listámban időben a legfiatalabb kommentet látom, függetlenül attól, hogy melyik bejegyzéshez írták. :))

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. november 8. 23:51

    ok:) habár lehet ez egy kicsit hosszabb komment lett volna, mint ideális. Egyébként van benne valami, nem biztos, hogy észrevettem volna, hogy válaszoltál ott valamit.

    VálaszTörlés