2009. november 28., szombat

megint nézem a csillag születiket:)


Szabi: ez a heti produkciója jobban tettszett, mint a múltheti. A kis filmben hallottam, hogy azt mondja, hogy nem mert elindulni Budapesten, mert olyan nagyok a távolságok és fél, hogy eltéved, hát én ilyet soha nem éreztem egy városban sem, ez számomra furcsa, ezért is gondolom azt róla, amit múlthéten is írtam. 


Bad Boyz: hát a múltheti produkció személy szerint nekem jobban tetszett, náluk érzem azt, hogy egy kicsit mindig visszább vesznek, de ettől még most is tetszik.


Tamás: Nem volt rossz, és nekem ez jobban tetszett, mint a saját szerzeménye:)


Robi: ügyes, én biztos nem tudnám ezt utána csinálni:) de a rap műfaj továbbra sem áll hozzám közel.


Strokes: tényleg humoros volt, és nekem nagyon tetszett:) volt történet benne, ötlet. És nem csak azért mondom, mert egyiküket személyesen is ismerem:)


André: tetszett, de szerintem ő az, akitől nem várja el az ember, hogy mozogjon a dal közben.


Kutyakölykök: engem zavart a zene, és én nem látom a történetet teljesen át, persze lehet csak azért, mert nem ismertem igazán a művet amit feldolgoztak, szóval nekem annyira nem tetszett ez a produkció.


Bence: tetszik a hangja és tetszik a dal is amit énekelt, de lemaradtam a kisfilmjéről:)


Szatmár Kamara: nekem ez a néptáncprodukció tetszett, és az öltözékük is, annak ellenére is tetszik a produkció, hogy ez leginkább egy klasszikus néptánc produkció volt, legalábbis szerintem.


István: vártam a produkcióját, és tetszett, én őt tenném most első helyre, de ahogy látom a zsűri is, van benne valami...




Hát én két kieső helyre a Kutyakölyköket és Tamást vagy Robit tenném talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése