2009. november 23., hétfő

volán busszal sem jobb


Ma hazafele busszal jöttem Pestről. A pesti kiinduló állomásokon általában nem lehet felszállni úgy a buszra, hogy a buszon veszek jegyet, habár múltkor amikor édesanyám az egyik osztálytársához utazott a Népligeti pályaudvarról akkor ott pont azt mondták neki, hogy ennyivel az indulás előtt már csak a buszon lehet jegyet venni, na ilyen az újpesti buszvégen nincs. Újpesten, habár sofőrre válogatja, de általában nem hajlandóak jegyet adni, vagy csak nagy kioktatás mellett. A mai buszvezető hajlandó volt inkább késéssel elindulni, és elküldeni az utasokat a jegyautomatához, mintsem, hogy adjon nekik jegyet.  


Kérdezem én, ez nem egy szolgáltatás, itt nem én vagyok akiért az egész van, miért gondolják úgy, hogy nekem kell hozzájuk alkalmazkodni, és nem nekik hozzám? Miért nem lehet itt is bevezetni azt, hogy teszemfel 5 perccel indulás előtt már a buszon is lehessen jegyet venni, hogy a busz ne azért induljon késéssel, mert arra várunk, hogy visszaérjen az utas az automatától, ami jelenleg 200-ast el sem fogad, szóval sokszor kétszer fordulhat szerencsétlen, mert a buszvezető váltja neki fel a pénzét? Az nem baj, hogy megvárjuk az utast, hiszen nem kellemes egy órát várni a következő buszra csak azért, mert nem éppen utasbarát a kiszolgálás.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése