2009. november 25., szerda

ma reggel


Ma reggel arra gondoltam egy hirtelen ötlettől vezérelve, hogy busszal megyek és nem vonattal. A hirtelen ötlethez az is hozzájárult, hogy jött is a busz, és éppen a megállónál jártam, és így nem kellett 10 percet sétálnom a vonathoz:) Na szóval felszálltam a buszra, és elkezdtünk araszolni, habár itt még nem volt dugó, de alig mentünk 200 métert már lett, aztán megint nem, aztán kicsit beljebb megint. A buszvezető néha úgy ment mint a hülye, aminek meg is lett a következménye, ugyanis egyik kereszteződésnél, amikor gázt adott utol is érte az előttünk lévő kocsit, ami miatt gyorsan nagyot fékezett, aztán le is szállt. Innen gondoltam, hogy akkor nem csak fékeztünk, hanem utol is értük az előttünk lévőt. Nem volt csattanás, meg semmi különös, de mivel a sofőr leszállt ezért a fél busz is ment kukkolni, én meg már láttam lelki szemeim előtt, hogy na itt várhatunk, amíg helyszínelnek, meg minden. Közben az is lefoglalt, hogy én hátul ülve azt láttam, hogy a mellettem lévő kis kocsi meg átment a szembejövő sávba, mert úgy ment be elé a busz, még akkor amikor gázt adott, hogy azt is majdnem elütöttük. Aztán a sofőr visszaszállt, mindenki más is, és elmentünk a végállomásig, az a kocsi meg előttünk ment akit megtolt és miután minket célba juttatott gondolom rendezték a dolgot. Annak az egyik hátsó lámpája tört be és egy kicsit be is horpadt a környezete, a buszon viszont semmi sem látszott. Ekkor egyébként megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy nem fogok átszokni a vonatról a buszra...



Amúgy nem ez az első ilyen eset, jártam már úgy, hogy a busz úgy ment be a másik kamion elé, hogy a hátsó ajtó mögötti ablakot kitörte a kamion tükre, és ezt a sofőrünk észre se vette, mi mentünk tovább vígan, a kamion meg ott megállt, hogy mi van. Szerencsére akkor senki nem ült az ablak közelében sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése