2009. november 25., szerda

Hogy csinálja ezt Carol?


Thia, azért írtam már, hogy olyan mintha nem látnék minden kommentet nálad, mert amit Carol ír, azt sosem látom, csak a válaszát. Ki ő, hogy ilyen láthatatlanok a kommentjei? Valami eltűnős tintával ír?:)  Varázsló?:)


Amúgy megjelennek a kommentjeim a moderálandók közt a régi bejegyzéseknél? Mert nekem azt írja ki, hogy moderálandók közé kerül, így én nem is látom őket. Így ott hiába kérdezem  ezt meg, ha nem is látod. Szóval ezért is írom ezt a postot, hogy felhívjam rá a figyelmed:).

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162009. november 26. 22:43

    Igen, már utána néztem, és tényleg, én is észrevettem, hogy Carol kommentjei hiányoznyak, nem tudom miért és hogyan?? :( Amúgy megjelennek a kommentjeid a moderálandók között, be is engedtem az összeset! :))) (legalábbis 2 megjelent)
    Egyébként nem tudom miért lesz moderálandó, én azt állítottam be, hogy bódog-bódogtalan nyugodtan kommentelhet, szóval nem értem miért oda kerül? Áhh, sokat kell még tanulnom blogilag :)))

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. november 26. 23:31

    Ha egy bejegyzés utolsó kommentje öregebb, mint a megadott napok száma, akkor az összes további komment a moderálandók közé kerül. Az öregséget a legutóbbi webre pakolt kommentből számítjuk, így régebi beszélgetések egy gombnyomással feléleszthetőek.
    Bekapcsoljuk?
    Igen, legyen automata moderáció, kevesebb spammal

    Komment öregség mértéke: 30
    nap

    Ez a rejtély kulcsa. Mármint, hogy miért lettek moderálandók a komentjeim, arra.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_846162009. november 27. 16:55

    Köszi, akkor ennek majd utána nézek. (csak tippelek, hogy szerintem ez valami újítás lehet, nem emlékszem, hogy mikor blogolni kezdtem volt ilyen?)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_846162009. november 27. 16:57

    oké,megtaláltamkiszedtemköszi! :))))

    VálaszTörlés