2009. november 21., szombat

újabb blog



Újabb blogot  linkeltem be. Még a Thiáéban sem
vagyok naprakész, de mivel Ria olyan lelkesen kommentel nálam, így
kíváncsi voltam, hogy milyen a blogja, habár már jártam nála és
kommenteltem is ott korábban is. Mivel azonban mostanában többször is
átlestem egyre kézenfekvőbbnek érzem, hogy linkeljem is, mert úgy mégis
egyszerűbb átmenni.  Na és hogy miért látogatok át egyre sűrűbben? Hát
azért, mert amellett, hogy leírja  a nap érdekességeit, hogy mi
történik vele, minden bejegyzése mellé egy egy szép képet mellékel,
amelyekben lehet gyönyörködni, ami ilyen ködös és esős időben nem rossz
dolog, no meg az olasz képek...szóval szívesen megnézném azokat a helyeket élőben
is:)

1 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062009. november 21. 22:08

    lelkesen kommentekel :D Köszí én is kitettem a tied! :) Velencét mindenképp látni kell gyönyörűséges! :D

    VálaszTörlés