2009. november 21., szombat

Szabolcs a csillag születikből


Most nézem a csillag születiket.



Az egyik előadó valahogy nekem másabb, mint a többi, ezt nem igazán tudtam megfogalmazni, hogy mitől másabb, aztán a produkciója után az egyik zsűritag nagyon jól megfogalmazta: olyan, mint amikor a szegény ember fia elindul a nagyvilágba szerencsét próbálni, szerintem ez nagyon találó.



 



Aki tetszett ma: André, Strokes, Szatmári Kamara, Bence, Bad Boy, István



Még azért elmegy: Szabolcs, Eszter, Tamás, Kutyakölykök



Aki nem: Viktor, Robi



Azért csak fűznék még néhány szót pár produkcióhoz:



André száma különös, ünnepi hangulatot adott, a komolyzene amúgy is nyugtatólag hat rám. A Bad boyz produkciója nagyon tetszett, tök jó volna, ha úgy tudnék táncolni, mint ők:) és István, ő is különös figura, egy teremőr, akiről valamiért azt feltételezem, hogy igen művelt, énekelni pedig nagyon jól tud, neki is drukkolok. 



 



Folyamatosan frissítem még ezt:) szóval ne csodálkozzon senki, ha megváltozik amit lát.



 



Na azt hiszem, hogy mostmár nem nyúlok újra hozzá:)

1 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1318062009. november 21. 22:10

    én is nézem,nekem a Robi tetszett McDc sztem jóvolt,bár abban szinte biztos vagyok,hogy jópárszor látta már azt a videót! Meg a Bence eben egyet értünk! :)

    VálaszTörlés