2010. augusztus 10., kedd

elégedetlen?

Az ember mindig kicsit elégedetlen, ez nyilván nem mindig rossz, mert amíg valamivel elégedetlen vagy, addig akarsz javítani az életeden.


Most én is kicsit elégedetlen vagyok, mert azt kell, hogy mondjam, egyáltalán nem jó egyedül, hiányzik a párom, és most, hogy még tv sincs, nagy a csend, és az nem jó. És mivel ki tudja miért, hemzsegnek körülöttem a barátok érezd az iróniát, így tényleg most kissé magányosnak érzem magam, persze lehet nem most kellett volna ezt elolvasnom.


Egyébként tudom én, hogy az egész dolog rajtam is múlik.

3 megjegyzés:

  1. ... k lenne az a p ... Bocsi ..

    VálaszTörlés
  2. Kicsit nyűgös lehetett a tegnap estéd. Négy bejegyzés - de nem valami pozitívak ...
    A múltkori egyedüllétemet nagyon nehezen viseltem. A gyerekek most is odavannak, de most valahogy más. Esténként pihenek, tévézek kicsit, olvasok és kicsit netezek. Kényeztetem magam ... Végy egy jó fürdőt, igyál egy pohár bort, pezsgőt, vagy amit szeretsz, vegyél le egy jó könyvet a polcról vagy nézz meg még egy filmet és élvezd a szabadságot ... aztán csak letelik az a távollét ...
    Csap pozitívan ... !

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332010. augusztus 10. 21:30

    Igen, egy picit az volt.

    VálaszTörlés