2010. augusztus 10., kedd

Fárasztó

Tegnap két olyan mondatot is mondtak nekem, amitől egy pillanatig csak álltam és néztem.


Az egyik: Az úgy jó, hogy 1/2, ha a cím 1 emelet 2 ajtó, lehet ezt így írni, mert szerintem nem.


Én csak néztem, és csak annyit bírtam válaszolni, hogy én is így szoktam ezt írni.


A másik pedig, amikor egy könyvelő állította azt, hogy az teljesen normális, hogy az adózott eredmény kisebb, mint a mérleg szerinti eredmény, mert ő úgy szokta, hogy az adózás előtti eredményt veszi mérleg szerintinek, és abból vonja ki utána az adókat, és ő ezt így alkalmazza.


Erre csak annyit sikerült kérdeznek, hogy ez hülye?


Merthogy a szabályok szerint az adózás előtti eredményből kivonjuk az adókat, így kapjuk meg az adózottat, aztán abból kivonjuk az osztalékot, ha negatívba menne át, akkor igénybe veszünk eredménytartalékot is, és ami ezután marad az lesz a MSZE (mérleg szerinti eredmény).


Ma meg reggel a Deákon a két metró között valaki mindenképpen a lefele jövő mozgólépcsőn akart felmenni, majd hasra esett, de azért nem adta fel csak nagy nehezen, az Astóriánál pedig éppen a biztonsági emberek tuszkoltak ki valakit a metróból, aki az egész dolgot roppant viccesnek találta, mert mosolygott, de azért ellenállt és a rendőrséggel fenyegetett. A boltos srác elmondta, hogy ma reggel az már a sokadik zajongó volt, mert amióta ő kinyitott már több részeg is tiszteletét tette nála, ami meglepő, mert nem szokott ilyenekkel találkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése