2010. augusztus 23., hétfő

tekintettel másokra

Negyed tíz van és most is fel-fel bömböl a zene valamelyik szomszédban. Ez nem gond? Mondjuk nem rossz zene szól, annyira nem is zavar, de ezt miért lehet, akkor amikor én kalapáltam fél 9 kor, akkor én le lettem cseszve, hogy nem ez van a házirendben, nem mintha lenne házirenden, vagy az bárhol is ki lenne függesztve.


Ma valaki olyan gratulált, akitől ez különösen jól esett, mert ha ő is elismeri, és azt mondja, hogy megérdemeltem, akkor ez valószínűleg így is van:) Szerény vagyok én ám!:)


Az egyik kollegina az elmúlt hetekben elég szarul van, most per pillanat albérletet keres, és sorra derül ki azokról a hirdetésekről, amelyekben azt írják, hogy azonnal költözhető, hogy megnézni se lehet 1-2 héten belül, nemhogy beköltözni azonnal. Nincs valakinek egy tuti albérlet ajánlata?


Vannak dolgok, amelyek rosszul esnek az embernek, de ezt nem teszi szóvá, mert van annyira jól nevelt, hogy tekintettel legyen másokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése